Islakken Tek Kokan Köpekler Değildir Havada Aşk Kokusu Var

“Ben eve giriyorum zaten, sen iyisi mi benim şemsiyemi al yoluna öyle devam et. Yağmur dinince şu eve getirirsin.”

Tanımadan iyilik yaptığım kadını tam 2 kilometre takip ettim. Yol çok uzundu. Şemsiyemi vermeseydim cidden sıçmıştı ve bu sebeple ben çok fena oldum. Eve gidip bana gelmesini bekleyemeyeceğim için evinin karşısındaki eşikte yağmurun dinmesini bekledim. Yağmur dindi, güneş açtı. Ancak bizimki gözükmedi. Acaba evinin arka kapısı falan mı var diye merak ettim ama saçmaydı. Burası New Jersey miydi. Ön kapısından polis basmayacak hiçbir evin arka kapısı olmaz. Bu kapılar sadece filmlerin süreleri uzasın diye vardır sonuçta. Eve döndüm. Çok bekledim gelmedi. Yoldan geçer diye gözüm camdaydı görmedim. Belki çalışma saatleri değiştirmiştir diye şemsiyeyi verdiğim yere simgesel anlatımla bir kova su koydum, suyu köpekler içti. Bir daha koydum kuşlar banyo yaptı. Hayvan severim sanıldım. Bir sürü hoş insan götürdüm.

hava

Olan 5 liraya aldığım şemsiyeye oldu.

Bir Cevap Yazın

